PROOVISÕIT | Peugeot 308 GTi: aevastus puudritoosi

Eestisse on kohale jõudnud uus Peugeot 308 ja kui te loodate, et selles autos piirdub juhi roll edaspidi vaid autole käskluste hõikamisega või vanaisa kuuldeaparaadist vinnatud patarei toel õnnestub kihutada pealinnast Võrru, siis tuleb teie ootusi tugevasti koomale tõmmata. See pole uus, vaid uuendatud mudel ja isegi ilulõikuste võtmes on tegu kerge operatsiooniga, kirjutab Whatcar.ee.
Peategelasel oleks justkui puudritoosi avades aevastus peale tulnud, mis annab talle peale tolmu hajumist teistsuguse ilme. Tehnika osas on uustulnukal ette näidata kaks uut diiselmootorit ja Jaapani päritolu kaheksakäiguline automaatkäigukast, mis leiab koos 180 hj arendava diiselmootoriga koha Peugeot 308 GT mootoriruumis.
Teisisõnu on tegemist turundusliku uuenduskuuriga, mille käigus muudeti pisut autode silmnägu, nagu ka nende kasutajaliidest ja varustust. Välimuses on muudatused minimaalsed ja silmatorkavaimaks on neist „Lõviga“ varustatud iluvõre ja veidi muudetud mootorikate. Esimesel esitatakse kirjet „Peugeot“ senisest maitsekamal moel ja teise esiosa on endisest lihtsama joonega. Autos on aga tähtsamateks märksõnadeks Peugeot 3008-lt tuttav eestikeelne lustikummut ja täienenud varustus, sest mudelile 308 on nüüd saadaval mitmed elektroonilised abimehed, mis varem valikust puudusid.
Loe edasi Whatcari portaalist.