• Valikus üks bensiini- ja üks diiselmootor kolmes eri seades
  • Neli varustustaset ja ohtralt lisavõimalusi
  • Hind alates 13 900 eurost

Autot toodetakse alates 2013 ning läbis mullu kerge iluravi. Muutusid pisidetailid, logo kolis kapotilt iluvõrele, ent auto tervikuna sai küpsema välimuse.

Peugeot 2008 maasturlik disain on ühtaegu jõuline ning samas soliidne, palju on kroomitud detaile nii sisemuses kui väljaspool. Massiivsed katuseraamid, käepidemed, isegi tagaspoiler on saanud kroomitud ehised.

Eest ja tagant on jälgitud Peugeot korporatiivset disaini, külgvaates püüab pilku katuses olev aste. See on efektne, kuid rahulik ja väljapeetud lahendus.

Tumeda plastiga ääristatud rattakoopad ning madal liist uste alaserval ei mõju robustselt, vaid harmoneeruvad autoga. Peeglid klapitakse kokku autost lahkumisel automaatselt, mis on kitsastel parkimiskohtadel kasulik lahendus.

JUHI TÖÖKOHT

Autosse sisenemisel sunnib aeglaselt tõusev katusejoon hoolega vaatama, et pead mitte ära lüüa. Maasturi ostjaile see kindlasti ei meeldi, aga kohti, kus mugavus on toodud ohvriks disainile, on teisigi.

Istmed pakuvad korralikku külgtuge, mis samas sisenemist-väljumist ei häiri. Puudub aga nimmetugi ning ka istmepadi pole parima kujuga.
Loe edasi siit