Mul oli suurepärane võimalus Mallorcal uustulnukaga lähemat tutvust teha. Pärast kahepäevast testsõitu tuleb tunnistada – see võib tal isegi välja tulla.

AGA SEE ON JU… KIA?!

Täpselt – see tähendab seitsmeaastast garantiid ja omas hinnaklassis kompromissitut lisavarustust. Sellegipoolest on Stingeri suurimaks proovikiviks enda kehtestamine peamiselt Saksa päritolu GT-sedaanide hulgas.

Kia kui brändi maine on põhjendatult tõusujoonel, kuid seda vaid teadjamate hulgas – netikommentaatorid ja pendlitega varustet teadmamehed pistavad aga kriiskama ja keelduvad kategooriliselt proovimastki.

Nende kaotus. Kia vastupidavusindeksi näitajad on sakslastest ettepoole tõmmanud. Stingeri platvormi eest vastutab staažikas BMW M-divisjoni härrasmees.

Dünaamikat on timmitud nii Kia testrajal kui ka Nürburgringil (väidetavalt 10 000 km prototüübi kohta). Ning loomulikult pole ka mugavusvarustusega koonerdatud – kuidas muidu saaks uustulnukas loota sakslastest konkurentide kliente üle meelitada?
Loe edasi siit