Nissan Navaraga identne väikeveok.
• Esialgu saadaval vaid Double Cab-versioonis.
• Hinnad alates 29 990 eurost (käibemaksuga).

Stiilne tööloom

Renault Alaskan on esimene väikeveok, mille see Prantsuse autotootja turule toob (kui mitte arvestada Renault 4 ja teiste seesuguste mudelite baasil toodetud varasemaid kastikaid). See auto baseerub Aasta pikapi tiitliga pärjatud Nissan Navaral ning tänu viimase mitmikhoob-tagavedrustusele suudab ka Alaskan pakkuda sõiduautodele sarnanevat sõidumugavust, mis lehtvedrudele istutatud tagateljega analoogidel vähemasti tühjalt nii hästi ei õnnestu.

Alaskani tagaosa ei hakka ka halval teel koormata üles-alla karglema, siludes ettetulevaid ebatasasusi suisa stoilise rahuga. Lisaks on see eeskujulikku juhitavuse ja õnnestunud ergonoomikaga väikeveok, mis teeb sellest autost ühe sümpaatsema valiku turul pakutavate uute väikeveokite seas. Kes on viimase Nissan Navaraga sõitnud, see ilmselt teab, millest parajasti jutt käib.

Lisaks eelnenule on see jätkuvasti ka suutlik tööloom, mis suudab kanda umbes tonnist kandamit, võtta sappa kuni 3,5 tonni kaaluva piduritega haagise ning sõita ka seal, kus teed otsa lõpevad. Sloveenias toimunud esitluse käigus viidi meid maastikusuutlikkuse näitamiseks ka tõelisele katsumusterajale. Vihmamärjal rajal sai auto ilusti hakkama ka hoolimata all olnud tavapärastest suverehvidest ning see oli üks raskemaid radu, mida mul on õnnestunud auto roolis läbida.
Loe edasi siit