• Liialdusteta välimus
• Asjalik sisemus
• Korralik kolmesilindriline

Uue Rio kujundus on lihtne, selles pole jälgegi linnamaasturite seas võimust võtnud spordijalatsi-barokist. Ometi ei ole auto välimus igav, vaid pilkupüüdev, isegi hoogne. Ning võib arvata, et ei lähe niipea moest välja. Olgu siia lisatud ka fakt, et Rio sai 2017. aasta punatäpi-auhinna (Red Dot Award) sõiduauto kujunduse rubriigis. Silma torkab küll väga suuresilmaline radiaatorivõre -- kruusateel võib mõni eessõitjast õhku paisatud kivi leida tee sellest läbi.

Kia RioLihtsus jätkub ka sisekujunduses -- nii armatuurlaud kui uksepaneelid on üpris lakoonilised. Pehme plasti armastajad peavad pettuma -- nende jaoks on vaid üks paneel keset armatuurlauda --, kuid koostetöö on hea ning proovisõidu kestel ei kuulnud ma ka ühtki naginat. Ka näidikud on lihtsa kujundusega, mis nende loetavusele loomulikult hästi mõjub.

Esiistmed on mugavad, ulatuslikult reguleeritavad (roolist kaugel istuma harjununa ei olnud mul tarvis istet isegi lõpuni taha nihutada) ning koos roolisamba seadevõimalusega lasevad igaühel end mugavalt sisse seada.

Tagaistmega on nii nagu superminidel ikka. Mis tähendab, et iseenda selja taha ma suutsin end küll mõningase pingutusega ära mahutada, kuid mugavus jäi seal tundmatuks mõisteks. Kuid kui teil on sageli vaja nelja täiskasvanut vedada, tuleks niikuinii kompaktklassi poole vaadata.
Loe edasi siit