“E-kaubandus kasvab tohutu kiirusega ja ega autotööstus ei saa ka siin maha jääda. Nüüd on võimalik virtuaalselt masinatega põhjalikult tutvuda, sisse istuda ja põhimõtteliselt kasvõi tellimusegi ära esitada. Ainult proovisõidu kogemuseks tuleb ikka ise kohale tulla,” selgitas Auto Forte juhatuse esimees Raido Toonekurg pressiteates. “Virtuaaltuur tähendab, et praktiliselt on salong nüüd avatud 24 tundi ööpäevas ja seitse päeva nädalas.”

Toonekurg märkis, et virtuaalkeskkonna loomise suureks põhjuseks on just inimeste harjumustele vastu tulemine, kuna enamasti tegeletakse uue sõiduvahendi kohta info otsimisega just hilja õhtul, kui kõik muud päevatoimetused on tehtud. “Näiteks proovisõidule registreeritakse enamasti just õhtuti ja ka autoportaalide päringute arv tõuseb hüppeliselt alles peale kella 21.00,” lausus Toonekurg. “Virtuaalsalong võimaldab meid külastada iga hetk, kui autoostu mõte pähe tuleb.”

Virtuaaltuur sarnaneb olemuselt Google Street View keskkonnale, kuid tänava peal liikumise asemel on Eesti firma Minakta OÜ loonud virtuaalse keskkonna otse autosalongist ning isegi autode seest.

Peugeot` müügikeskkonnale pääseb ligi siit ja Hyundai omale siitkaudu.