Traditsiooniline autonäitus peab uuenema: tootjad keeravad suurtele šõudele selja
Traditsiooniline rahvusvaheline autonäitus kulgeb nagu kellavärk: uute mudelite esitlused, seminarid, kokkusaamised müüjate ja ostjate vahel. Peking, Frankfurt, Pariis – kõik on ühte nägu. Accelerista kirjutab, et tootjate väitel on praegune näitusemudel oma aja ära elanud ning pööravad suurtele šõudele selja.
Alfa Romeo, Fiat, Nissan, Infiniti, Jeep, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, DS, Volvo ja mitu suurt autokaupade müügiketti on otsustanud tänavusel Frankfurdi autonäitusel mitte osaleda. Kevadisel Genfi autonäitusel esitleti ära suur osa tänavusi uudismudeleid, Frankfurt läheks iseenda kordamiseks.
Nimetatud autotootjad moodustavad julge viiendiku kogu Euroopa automüügiedetabelist, seega on nende puudumist näituselt septembris raske mitte märgata. Tesla on juba enne öelnud, et ei pea vajalikuks mööda autonäitusi käia ning korraldada massiivseid reklaamikampaaniaid. See, et suured tegijad tulemata jätavad, on korraldajale valus laks.
Loe edasi Accelerista lehelt.