Esiteks on üldse arusaamatu, miks peaks keegi karjuma “ei iial, ei iial” olukorras, kus tarbijad nõuavad autosid, mis näeksid välja nagu need võiksid igal pool sõita? Kas ettevõtte eesmärk pole mitte kasumit teenida? Ja kui ostja nõuab, siis tuleb tema nõudmisi rahuldada ja ehitada talle valmis kapikujuline toode ja kleepida sellele Ferrari märk.

Isikliku piinlikkustunde korvab soliidne hinnalipik ning teadmine, et kõik teevad ja häbenevad: oma pargimaasturit on lubanud Lamborghini (Urus), olemas on see juba Bentleyl (Bentayga), Rolls Royce’ki pole patust puhas ning 2018. aastal peaksime nägema Cullinan-supermaasturit. Milleks käratseda?

Sergio Marchionne on ilmselgelt kuumavereline, ja sealjuures sõnapidaja mees: kui tema on öelnud, et SUV-d ei tule, siis nii on. Ferrari teeb oma maasturilaadse, mille nimetab FUV-ks ehk “Ferrari praktiliseks sõidukiks”. Ja et asi oleks veelgi ebatavalisem, on sel autol… neli ust.

Neli ust on sedaanil ja pika kabiiniga pikapil. Ja võimalik, et ka ennenägematul FUV-il, mille kujustamist omas mõttes igaüks nüüd harjutada võib, tuginedes lähteandmetele “neli ust”. Kui see pole sedaan ega pikap, siis kas see on näiteks pallikujuline auto, millesse saab igalt poolt siseneda?
Loe edasi siit