Viis Itaalia Tesla-omanike klubi liiget ütlevad, et ühtlasi sellega purustati eelmine rekord, mis oli belglaste käes. Guardian kirjutab, et viis juhti kasutasid võimalikult ökonoomseid sõiduvõtteid, hoides pidevalt sama kiirust, kasutades madala veeretakistusega rehve ja üritades pidureid mitte kasutada. Ka õhukonditsioneer oli väljas.

Keskmine sõidukiirus oli rekordkulgemisel aga ilmselgelt mõnevõrra frustreeriv - 40 km/h! Niimoodi sõitsid mehed kokku 1078 kilomeetrit. Ja kui siia lisada Lõuna-Euroopas hetkel möllav kuumalaine ja fakt, et ka konditsioneer polnud elektri säästmiseks sees, siis viiekesi Teslas higistada... nojah. Ent rekordid nõuavadki ebainimlikke pingutusi.

Klubi president Luca Del Bo ütles, et kokku kulutati 98,4 kW/h elektrit, mis on võrdne kaheksa liitri bensiiniga. "See on võimalik tänu elektrimootori kõrgele efektiivsusele, mis muundab 95% energiast liikumiseks. Mõelge sellele, et kõige paremate sisepõlemismootorite efektiivsus ei ulatu üle 30%."

Sõideti poolautonoomse juhtimissüsteemiga, mis aitas autol kiirust ühtlasena hoida ja sõiduraja keskel püsida.

Pärast juunis Belgias püstitatud rekordit (901,2 km) ütles Musk, et teoreetiliselt peaks ka 1000 km ületatav olema, kui all on õiged rehvid. Tesla ise ütleb, et Model S 100D sõiduulatus ühe laadimisega on 72-kilomeetrise tunnikiiruse juures 827 km.

Rekord võib olla küll muljetavaldav, kuid paljud sisepõlemismootoriga autod sõidavad paagitäie kütusega maha 800 km ja lisaks on tankimine sekundite küsimus, sellal kui kiireimate elektrilaadijatega kulub suurte akude täislaadimiseks vähemalt üle tunni.