Kalju Nurme on detailselt kirja pannud kõik toona toimunud karikavõistluste arengud. Esimesel päeval oli eelsõitudele kaasa elanud üle kolme tuhande huvilise, et vaadata kuidas autod ümber Hipodroomi ringe teevad ning äärtel laiuvaid lumemägesid vältida püüavad. Ühe ringi pikkuseks oli 1050 meetrit.

Eelsõitudest said autodest kuni 1600 cm³ mootorimahuga autode seas paremusjärjestuses edasi näiteks Vello Õunpuu, Eugen Kuusik, Viktor Oreškin, Enn Seepere, Ivar Raidam, Raido Rüütel ja alles kaheksandana NSV Liidu rallisõidu hõbemedalist Ivar Peedu. Kolmeteistkümnendana sai edasi ka ainus Zaporožetsiga osaleja Ants Meier, kelle aeg jäi võitjast veidi alla 5 sekundi aeglasemaks.

Volgade klassis osutus esimese päeva kiireimaks Helmut Lusti, kelle rajaaeg jäi alla näiteks väiksemate autode seas kolmeteistkümnendale kohale platseerunule. Teisele kohale jäi kahekordne NSVLi meister Hardy Mets, kolmandaks aga Aadu Viik. Järgnesid Ilmar Raissar ja Hillar Salumäe. Kaheteistkümnendana pääses edasi võistluse ainus naisosaleja Mai Metsik.

Teisel päeval oli vaatajate arv aga kahekordistunud ning põnevusega jälgiti kõiki starte. Neljas sai neist kõige intrigeerivamaks, kuna vastamisi läksid eelmise päeva liider Vello Õunpuu ning mitte nii tugeva eelsõidu teinud Ivar Peedu. Lisaks olid rajal veel Aare Ind ning Peeter Sokk oma Moskvitšiga. Üllatuslikult võitis sõidu Ivar Peedu, järgnesid Sokk ja Õunpuu.

Ka Volgade puhul jätkus üllatajaid ning ootamatusi. Esimese ringi järel olid neli samaaegset lõpetajat - Lusti, Mets, Viik ja Salumäe. Viimase sõidu eel juhtis edetabelit Mets, tema taga Lusti ning seejärel Raissar ning Viik. Veel viiskümmend meetrit enne finišit juhtis veel Lusti, kuid järsku hakkas auto kiirust kaotama ning tema järel sõitnud Mets lõpetas esimesena ning kogus meistrivõistlustel ainsana maksimumpunktid ning võitis ka Hans Rüütli hõbedast karika.

Vaata videost!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena