• Valikus 2.3-liitrine EcoBoost ja 5-liitrine V8
  • Tegelik valik tuleb aga langetada automaadi ja käsikasti vahel
  • Bang for buck faktori osas võitmatu auto
  • Ford Mustang kabrio hind alates 43 000 eurost

TEHNILINE KÕRVALEPÕIGE EELMISSE KEVADESSE

Möödunud on umbes-täpselt aasta, kui uuest Mustangi põlvkonnast pikemalt kirjutasin. Legendaarset poniautot esindas tol korral laugpära ning seekordse masina suurim erinevus peitubki vaid selles, et soovi korral võib juht katuse alla lasta ja värsket õhku nautida. Muus osas on mõlemad proovitud Mustangid pea identsed.

Eestis ja ka ülejäänud Euroopas on oma Mustangi konfigureerimine üpris lihtne – tähtsaimad valikud jaotuvad kolme gruppi ning igas grupis on kaks valikut.

Mootorivalikusse on jäänud vaid 2,3l turbotatud reasneljane EcoBoost (314 hj, 434 Nm) ning viieliitrine vabalthingav V8 (418 hj, 524 Nm). Mõlemaid saab paaritada nii kuuekäigulise käsikasti kui manumaadiga (labadega automaat) ning mahutada valitud kooslus kas laugpärakeresse või kabrioletti. Soovi korral saab igasse kombinatsiooni valida ka Recaro korvistmed.
Loe edasi siit

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena