Ford Mustang kabrio – päike väljas, katus sõidab
On hall ja sombune töönädala varahommik, kui saan oma käsutusse ühe Info-Auto uusimatest neljarattalistest – kabriolett-Mustangi. Eelseisvate päevade ilmaennustus väga kabrioletisõbralik ei tundu – vihm, pilved ja mõni harv selginemine. Hoian katuse pea kohal ning asun pilvede eest ära sõitma, lootes just neid harvasid selginemisi tabada…
- Valikus 2.3-liitrine EcoBoost ja 5-liitrine V8
- Tegelik valik tuleb aga langetada automaadi ja käsikasti vahel
- Bang for buck faktori osas võitmatu auto
- Ford Mustang kabrio hind alates 43 000 eurost
TEHNILINE KÕRVALEPÕIGE EELMISSE KEVADESSE
Möödunud on umbes-täpselt aasta, kui uuest Mustangi põlvkonnast pikemalt kirjutasin. Legendaarset poniautot esindas tol korral laugpära ning seekordse masina suurim erinevus peitubki vaid selles, et soovi korral võib juht katuse alla lasta ja värsket õhku nautida. Muus osas on mõlemad proovitud Mustangid pea identsed.
Eestis ja ka ülejäänud Euroopas on oma Mustangi konfigureerimine üpris lihtne – tähtsaimad valikud jaotuvad kolme gruppi ning igas grupis on kaks valikut.
Mootorivalikusse on jäänud vaid 2,3l turbotatud reasneljane EcoBoost (314 hj, 434 Nm) ning viieliitrine vabalthingav V8 (418 hj, 524 Nm). Mõlemaid saab paaritada nii kuuekäigulise käsikasti kui manumaadiga (labadega automaat) ning mahutada valitud kooslus kas laugpärakeresse või kabrioletti. Soovi korral saab igasse kombinatsiooni valida ka Recaro korvistmed.
Loe edasi siit