• • Saksamaal kujundatud Stonic pakub enam võimalusi isikupärastamiseks kui ükski teine Kia, sest kasvõi kontrastses toonis katuse tarvis on pakkuda 5 värvitooni.
  • • Esiveolise Stonicu mootorivalikus on nii vägivallaga toidetud kui ka vabalthingavad jõuallikad
  • • 4,1 meetrit pikk uustulnuk peaks Eestisse jõudma novembris

Loomulikult ei kavatse Kia seda pealtvaatajana jälgida ja toob segmendist „koore riisumiseks“ turule noorusliku kujundusega Stonicu, mis sarnaneb linnamaasturile, põhineb Kia Rio tükkidel ja pakub viimasest 43 mm kõrgemat isteasendit (autode kliirens jääb sõltuvalt velgedest vahemikku 165-183 mm). Ja kuigi esmapilgul võiks Stonicut ja KONA-t pidada sõsarautodeks, põhineb Hyundai vanemal platvormil ning erisusi on teisigi.

Nagu näiteks veoskeemide valik, sest erinevalt KONA-st hakatakse Stonicut pakkuma vaid esiveolise autona. Mootorivalik saab koosnema kolmest ottomootorist ja ühest turbodiislist. 1,25 liitrine vabalthingav ottomootor (84 hj) varustatakse viiekäigulise käsikäigukastiga. 1,4 liitrisele vabalthingavale (100 hj) ja turbokompressoriga 1,0-liitrisele ottomootorile (120 hj) on saadaval ka kuuekäiguline käsikast ja ülelaetud mootorit hakatakse hiljem pakkuma ka seitsmekäigulise automaatkäigukastiga (7DCT). Turbodiislitest tuleb esialgu valikusse 1,6 liitrine jõuallikas (135 hj), mis asendatakse uuema versiooniga juba eeloleval aastal.
Loe edasi siit