• • 4,2 meetrit pikk uustulnuk, mis väljakutsuva kesta sees meeldivalt praktilise loomuga
  • • Eestis alates novembrist
  • • Valikus saavad olema nii esi- kui ka nelikveolised teisendid

Ettevõte, kes lubab 2021. aastaks tuua Euroopas turule 30 uut mudelit ja nende baasil ehitatavat modifikatsiooni, et juhtiva Aasia autotootja tiitel siinkandis lõplikult oma taskusse susata. Teisipäeva õhtul Milaanos esitletud uus Hyundai KONA on osa sellest programmist ja Peugeot 3008-le kuklasse hingav uustulnuk peaks Eestisse jõudma juba oktoobri lõpus või novembrikuus.

Esimeseks Euroopasse toodud Hyundai linnamaasturiks oli 2001. aastal esitletud Santa Fe, millele lisandusid hiljem Tucson ja Grand Santa Fe. Tänaseks on selliseid autosid kaubaks läinud 1,4 miljonit. Neljanda „pargimaasturina“ turule toodav KONA on Hyundai võrreldes olemasolevatega hoomatavalt kompaktsem ja lennukama kujundusega, püüdes samasugust ostjat nagu näiteks Citroën C3 Aircross, Nissan Juke, Renault Captur või Peugeot 3008. Ehk teisisõnu on tegemist autoga, mis panustab esmalt meeldejäävale välimusele ja mida pakutakse nooremale ostjale kui põnevat aksessuaari.

Noorusliku olemuse rõhutamiseks on KONA arsenalis 10 julget värvitooni ja kahes kontrastses toonis katus ning auto peaks muutma äratuntavaks ka rõhutatud rattakoopad ja esilaternatest kõrgemale tõstetud LED-elementidega päevatuled. Me võiksime vaidlema jäädagi, kas KONAt joonistanud Peter Schreyeri poolt juhitud disainerite töörühmal olid ees Citroën C4 Cactuse pildid või mitte, aga kõrgemale tõstetud päevatuled on kindlasti ohutust parandav vidin, sest pelgalt madalal olevat päevatulede valgel kulgejate tarvis tuleks põrgus sisse seada omaette uks.
Loe edasi siit