Suure osa ameeriklaste meelest tuleb šokolaadipiim pruunidelt lehmadelt
Washington Post kirjutab, et sellisel eluvõõral seisukohal on tervelt seitse protsenti kõigist USA kodanikest. Nii ilmneb online-küsitluse tulemustest, mille tellis USA piimandustööstuse innovatsioonikeskus.
Kui see protsent ümber absoluutarvudesse panna, on sellisel arvamusel 16,4 miljonit inimest – seda on rohkem kui Pennsylvania osariigis elanikke.
Washington Post nendib samas, et tegelikult ei oleks vaja imestada ka siis, kui see protsent veel kõrgem olnuks, kuna ameeriklased on põllumajanduslikult üsna „kirjaoskamatud.“ 90ndate alguses tellitud uuringu kohaselt ei teadnud iga viies ameeriklane, et pihv burgeri vahel on veiselihast tehtud. Palju ei teadnud ka seda, mida koduloomad söövad ja kui suured USA farmid tüüpiliselt on.
Toitlustusharidusega tegeleva mittetulundusühingu FoodCorps kaasasutaja Cecily Upton ütles lehele, et praegu valitseb mõtteviis, et toit tuleb poest. „Ükski osa meie riiklikust haridussüsteemist ei õpeta lastele, milliseid teid pidi toit kauplustesse jõuab,“ lausus ta.
Upton lisas, et oluline on mõista, et maal elavad inimesed on muidugi toidu päritolust teadlikumad, samamoodi on rohkem teadmisi haritumatel ja jõukamatel inimestel. Mõningates kogukondades on aga inimestel toidu osas päris omapäraseid ettekujutusi – California linnakooli lapsi küsitledes selgus, et neljanda kuni kuuenda klassi lapsed ei teadnud, et marineeritud kurk (ingl k. pickle) on üleüldse kurk ega ka seda, et sibul ja lehtsalat on taimed.