Me tahame, et meile asjast räägitakse

Iga kuu toob turule vähemalt paar uut automudelit, mille tutvustamise raskuskese langeb müügiosakondadele ja ka ajakirjanikele. Nende ülesandeks on professionaalselt ja põnevalt uut autot publikule tutvustada nii, et see kõik ei tunduks odava turundusplärana vaid päris asjana.

Muidugi me tahame häid autosid, aga me tunneme ära, kui meile valetatakse. Me saame aru, kui tekst on kopeeritud tootetutvustusest või pole jutustaja süvenenud asja olemusse.

Uue auto tutvustamiseks on mitmeid võimalusi. Tänapäeval on moes rõhuda rohkem emotsioonile ja vähem numbritele. Hans Nilsson näitab tootetutvustusvideos ilmekalt, kuidas rääkida ära kõik auto olulisemad tehnilised nüansid ning samal ajal säilitada emotsionaalne side tootega.


Video on subtitreeritud eesti keelde. Vali subtiitrid alt paremalt nurgast või kuula esitlust ingliskeelsena

Uus Volvo XC60, tulnud, et võita

Uus auto vahetab välja Volvo ülieduka algse XC60 mudeli, mis turuloldud üheksa aasta jooksul sai Euroopas keskmises suuruses noobelklassi linnamaasturite seas müügihitiks: seda on ülemaailmselt müüdud peaaegu miljon autot.

Praegu moodustab XC60 umbes 30 protsenti Volvo ülemaailmsest kogumüügist. Asjatundjate hinnangul suudab uue põlvkonna XC60 miljoni müüdud eksemplarini jõuda vähem kui nelja aasta jooksul.
Loe edasi siit

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena