Proovisõiduks uuenenud Renault Captur: meil juhtus ka väike intsident
Ma tean vähemalt kahte inimest, kes on tõsised Renault Capturi fännid. Mõlemad on Soomest, ja mõlemad on pealtnäha vähenõudlikud: auto peab olema praktiline, odav ülal pidada, ja nägema natuke välja. Kuku raadio võiks olla, aga võimsa mootori võite endale jätta.
- Värskem välimus teeb autost Renault’ moodsa perekonna liikme
- Renault Captur sobib hinnatundlikule linlasele või alevikuelanikule
- Hinnad algavad 14 190 eurost, kampaaniahind alates 12 200 eurost
Soome sõpradele julgustuseks: kui tekib vajadus vahetada senine raudsuksu uue vastu, jääge truuks valitud mudelile. Uuenenud Renault Captur on jätkuvalt kõik see, mis eespool kirjas, ainult natuke moodsam.
Auto näeb eelkäijast elegantsem välja, ühendub igasuguste asjadega ning sellest on olemas nüüd ka luksuslikum Initiale Paris versioon, mis maksab umbes 20 000 eurot, ja mõjub nagu oleks tekipileti asemel pihku antud loondži-pääse.
TULEVASE OMANIKU PROOVISÕIDUPROFIIL
Elulaadile* orienteeritus on uudismudelite esitlemisel muutunud uueks normaalsuseks: autode tehnilistest üksikasjadest kas räägitakse vähe või üldse mitte, fookus on elamusel, mille päev tervikuna annab. Moodne arhitektuur, hea toit, korralik internetiühendus, hästi planeeritud teekonnad – see on enam-vähem kõik, mis õnneks vaja. Ai, jaa, endlikepp ja laetud akuga nuhvel muidugi ka…
Renault Capturi proovisõiduprofiil sisaldas linnaliiklust, jupikese kiirteed ja kuhjaga idüllilisi maastikke kuldsete rapsipõldude, piimalehmade ja pisikeste küladega – ühesõnaga, kõike seda, mida kogeb tõenäoliselt ka tulevane Capturi omanik.
Saime ära proovida Initiale Paris varustuses bensiini rüüpava 1.2 Tce 120 hj 6-käigulise automaatkastiga ja 1.5 dCi 110 hj 6-käigulise käsikastiga Capturi. Sõiduomadustega üllatas meeldivalt diisel, mille ostmist soovitan siiski vaid juhul, kui aastane läbisõit on rohkem kui 20 000 km.