Google'ile on seega jätkuvalt väga tähtis teada, kas veebireklaamid tõesti "töötavad": kas nende vaatamine viib ka reaalsete ostudeni.

Selleks võttis tehnoloogiahiid mõne aasta eest kasutusele uue taktika, mis alles nüüd avalikkusele tähelepanu pälvis. Firma jälgib ka inimeste reaalseid poeskäike, nimelt deebet- ja krediitkaartidega tehtud ostude jälgimise teel.

Google tunnistab, et on kolme viimase aasta jooksul jälginud ja kogunud andmeid viie miljardi poeskäigu kohta ning avastanud, et inimesed teevad oste 25% võrra tõenäolisemalt, kui on eelnevalt veebireklaamil klõpsanud.

Vähemalt USA-s eelistab enamik müügikohte pigem tele- kui veebireklaame osta. Google tahab muidugi, et nad kasutaks pigem veebipõhiseid kanaleid, et rohkem raha endale saada (otsimootori ja YouTube’i kaudu).

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena