Ford Kuga: ei takista hanged, ei takista kraav, kui roolis on julge daam (või ka taat)
Ärgem laskem end eksitada sõnavärdist “linnamaastur”, mida Ford Kuga iseloomustamiseks kasutatakse. Ka värskenduskuuri järel on tegu jätkuvalt sõiduvõimeka nelikveolisega, mille eelised saavad selgeks siis, kui väljas on talv ja libe jää või tuleb forsseerida kõrgem küngas või sügavam kraav.
Tänavune lõputuna näiv talv pakkus suurepärase võimaluse Ford Kuga proovile panna tingimustes, mida tõenäoliselt kohtab inimene, kes selle auto Eestis ostab.
Proovisin ära nii musta asfalti kui ka põlveni lumehanged. Kõige tipuks surusin rooli abikaasa ja lasin tal maastikku alistada. Kuga ei teinud teist nägugi.
VÄIKE VÄRSKENDUSKUUR
Kuga on nüüd rohkem pere pailapse nägu: auto esiosa näeb välja äratuntavalt Ford (Edge) (Ranger), tagaosa on saanud teravama tätši. Moodsate leedtulede järgi on “värskel” ja “enneuuel” lihtne vahet teha ning käsikaudugi ütleks ära, mis aasta väljalase on: ümarus on muutunud väljapeetud nurgelisuseks, mis rõhutab … mida muud kui auto tõhusust.
Sportlik ST-Line ja “kõik-kellad-viled” Titanium varustustase võimaldavad Kugale anda selle, mis ta võiks (ka) olla: ülimugav Ameerika auto. Tõsi, teise rea staadioniistmeid saab vaid nahaga katta, aga pehmemaks ei tee see neid siiski.
Istu ja ära virise, sest istmekuju toetab hästi keha ning võtab tavalisest poroloonkärakast vähem ruumi. Iseasi, et pikal teel muudab see taga sõitja kurjameelseks ja paneb (kui on) kõrvalistujale hambaid säärde lööma, et koht horisontaalseks vabalangemiseks hõivata.
Loe edasi siit