Opel Insignia Grand Sport: mõistlik asi edevas kestas
Teise põlvkonna Opel Insignia on mugavat sõitu pakkuv suur 5-ukseline luukpära, mis on teinud pika sammu edasi pea kõigis valdkondades. Auto täielikuks mudelinimeks on Opel Insignia Grand Sport ja selle elegantse väliskujunduse inspiratsiooniallikaks olevat neli aastat tagasi Frankfurdi autonäitusel näidatud ideeauto Opel Monza.
- • Eelkäijast nägusama kujundusega sedaan, mis vanemast vennast avaram, mugavam ja nutikam
- • Esimene Opel, millel on teie tegusa tengelpunga korral ette näidata kaheksakäiguline automaatkäigukast
- • Sedaani baashinnaks on 19 200 eurot (140 hj arendav 1.5 Turbo Start/Stop)
Opel pole jätnud midagi juhuse hooleks ja uus lipulaev on kui tänast autoehitust iseloomustavate klišeede kogumik. Turundustekstidest jäävad kõlama „kupeelaadne kujundus,“ „eelkäijast kergem, pikem ja ruumikam,“ „väiksema töömahuga puhtamalt põletavad mootorid,“ „turvalisuse eest hoolitsev uue põlvkonna elektroonika,“ jms. Mis pole sugugi halb, sest see kõik on kätketud matsaka ilmega eelkäijast saledama joonega kesta, mis mõjub meeldiva ja neutraalsena, justnagu ülejäänud autogi.
Kasvanud mõõtmetest
4897 mm pikk Grand Sport on vanemast vennast pikem (+55 mm), edestades viimast nii telgede vahes (+92 mm) kui ka pea kõigis sõitjateruumi iseloomustavates mõõtudes. Reaalses elus tähendab see seda, et esimeses reas majutab uustulnuk mängeldes ka pikka kasvu reisijad ning tagaistmel saab piiravaks teguriks vaid alates B-piilarist langema hakkav katusejoon, mis on edevuse nimel eelkäijast 29 mm madalam. Ehkki keskmist kasvu mehel jääb omasuguse taga istudes põlveruumi ülegi, on tal kukal vastu lage ja pikematel tuleks seal kael kõveras istuda.
Loe edasi siit