Läbinisti uut mudelit näeme me alles kahe aasta pärast ja kui VW kavatseb kõiki uuendusi tähistada ka uue mudeliindeksiga, siis on järgmise põlvkonna järjekorranumbriks kas 236 või 537, kirjutab WHATCAR?

Võib-olla ka mitte, sest VW juhid on tunnistanud, et erinevaid kere-, mootori- ja käigukastikombinatsioone oli juba seitsmenda Golfi mudelirivis niivõrd palju, et ostjatel tekkis raskusi autode valimisel ja uuendatud mudeli versioonide valik saab olema väiksem.

Uuendusi tehes pöörati põhitähelepanu infolustile ja elektroonilistele abimeestele ning piisavalt kõhuka tengelpunga korral teevad teiega kõik sõidud kaasa 14 elektroonilist abilist.

Väliskujunduses on pisut muutunud auto esiosa ja põrkeraudade kujundus ja kõigil Golfidel on nüüdsest ette näidata ka LED-valgustitega esi- ja tagatuled.

Soovi korral saab autodele tellida ka nn dünaamilised suunatuled (372 eurot) – need on siiani tuntud eeskätt naksakamate Audide varustuses –, mis jätavad töötades tänu valguselementide järk-järgulisele süttimisele dünaamilise mulje.

See oleks hea täiendus auto silma rõõmustavale väliskujundusele ning isikupärase liikuri koostamisele peaks kaasa aitama ka kuus uut välisvärvi. Nendeks on must (Black Rubin), valge (White Silver), kollane (Turmeric Yellow), sinine (Atlantic Blue), roheline (Peacock Green) ja hall (Indium Grey).

Särtsudžunglites

Kaheksas Golf peaks olema hetkel nutikaim kompaktauto, kuid enamik uuendusi on õnnetuseks saadaval vaid lisaraha eest. Nagu näiteks hääl- ja viipekäsklusi tundev navigatsioonisüsteem Discover Pro (1859 eurot), millega kaasneb väga hea graafikaga 9,2-tollise diagonaaliga puuteekraan.