Kui hästi Raimol uue autoga sõit klappis, võis Eesti publik näha 2016. aasta juuni lõpus Pärnu külje all Auto24 ringil. Soome Porsche-sarja (täpse nimetusega GT3 Challenge Cup Finland) mõlemad sõidud võitis ta ülekaalukalt.

Raimo oligi selgelt kiireim mees kogu sarjas, ent üldvõit jäi rumala juhuse taha. Hooaja teine etapp Jurvas sõideti meeletus paduvihmas. Treeningul sattus Raimo täiesti süütus olukorras vesiliugu ning auto kelgutas juhitamatuna rajapiirdesse.

Mehaanikud oleks jõudnud Porsche võistlusstartide ajaks uuesti korda seada, paraku polnud kõik vajalikke osi kohapealt võimalik leida. Nii läksidki mõlemas sõidus kirja nullid, mis lõpuks ostustaski sarjavõidu.

Hooaja lõpul aga võttis Est1 meeskond ette reisi Tšehhimaale Brnosse, kus osaleti sealsel 24- tunni sõidul. Kõigile viiele sõitjale ja kogu tiimile oli see esmakordne kogemus, kuid tänu korralikule ettevalmistusele sujus ööpäevasõit suuremate probleemideta. Üldarvestuses lõpetati kümnendana, omas klassis saadi kolmas koht.

Kuidas see Porsche-projekt üldse algas?

Raimo: Auto – Porsche 991 GT3 Cup – sai tellitud 2015. aasta septembris ja jõudis üllatuslikult ruttu, juba novembri lõpus kohale. Kevadel leppisime kokku, et sõidame Soome Porsche-sarja kolm etappi ja siis vaatame edasi. Esialgu polnud ju üldse selge, milline mu hoog on.

Kas esimese etapi võit saigi kaalukeeleks, et kogu sari kaasa teha?

Raimo: Ei olnud nii. Esimese etapi järel olin liider, teisel etapil Jurvas punkte ei saanud, kukkusin üheksandaks. Põhimõtteliselt enam lootust üldesikohale polnud, punkte antakse nii klasside kui ka üldkoha eest, sisuliselt oli pärast nulle täiesti võimatu kaotust tasa teha.

Kolmanda etapi Pärnus võitsin, siis kerkisin neljandaks. Pärnus võitsin loosiga tasuta rehvid ka, mõtlesime siis, et mis seal ikka, läheme sõidame ühe veel.
Loe edasi siit

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena