Seat pole siiski valmis päris ajaloo hõlma vajuma ja selle asemel täidab Atecaga oma mudelivalikus olnud lünga äärmiselt populaarses linnamaasturite segmendis.

  • Veidi ebatüüpilisem valik linnamaasturi ostjale
  • Saadaval nii nelikveo kui DSG-käigukastiga
  • Seat Ateca hind alates 19 990 eurost

DISAIN Paadunud audiaustajad ilmselt lisavad mind selle lause eest oma musta nimekirja, kuid ei ole midagi parata – Seati uus linnamaastur Ateca oli minu jaoks Audi nägu juba siis, kui seda esimest korda Paldiski maantee keskel laiuvalt plakatilt nägin. Justkui veider, sest Ateca ja Audi Q-de esiosasid pildil kõrvutades ei ole sarnasus sugugi nii ilmne.

Samas on Ateca “jõnksuga” esituledesse vaieldamatult “Audi” kirjutatud, kuigi pigem kuskilt A-de kandist, ja tagantvaate puhul on üldmulje märksa sarnasem. Teist sugulastTiguani minu jaoks ei paista. Nii et võtke heaks või pange pahaks – Ateca ei pruugi üks-ühele sarnane olla, aga midagi audilikku on selle välimuses küll.

JUHI TÖÖKOHT Ateca juhikoht meenutab rooli poolest veidi Fordi või Volvo toodangut ning natuke ka juba mainitud A-seeria Audisid. See on nende markide mainet arvestades ilmselt hea. Keskkonsooli kolmele ümarale nupule pandud rõhuasetus toob aga silme ette hoopis Subarud.