Seat Ateca, moodne linnamaastur, mis peaks margile uue hingamise andma
Seat on margina Volkswageni hiigelettevõttes pisut tagaplaanile jäänud nii mudelivaliku, müüginumbrite kui osakssaava tähelepanu poolest – milline sellest reast põhjus, milline tagajärg olla võiks, teab keegi teine kindlasti paremini.
Seat pole siiski valmis päris ajaloo hõlma vajuma ja selle asemel täidab Atecaga oma mudelivalikus olnud lünga äärmiselt populaarses linnamaasturite segmendis.
- Veidi ebatüüpilisem valik linnamaasturi ostjale
- Saadaval nii nelikveo kui DSG-käigukastiga
- Seat Ateca hind alates 19 990 eurost
DISAIN Paadunud audiaustajad ilmselt lisavad mind selle lause eest oma musta nimekirja, kuid ei ole midagi parata – Seati uus linnamaastur Ateca oli minu jaoks Audi nägu juba siis, kui seda esimest korda Paldiski maantee keskel laiuvalt plakatilt nägin. Justkui veider, sest Ateca ja Audi Q-de esiosasid pildil kõrvutades ei ole sarnasus sugugi nii ilmne.
Samas on Ateca “jõnksuga” esituledesse vaieldamatult “Audi” kirjutatud, kuigi pigem kuskilt A-de kandist, ja tagantvaate puhul on üldmulje märksa sarnasem. Teist sugulastTiguani minu jaoks ei paista. Nii et võtke heaks või pange pahaks – Ateca ei pruugi üks-ühele sarnane olla, aga midagi audilikku on selle välimuses küll.
JUHI TÖÖKOHT Ateca juhikoht meenutab rooli poolest veidi Fordi või Volvo toodangut ning natuke ka juba mainitud A-seeria Audisid. See on nende markide mainet arvestades ilmselt hea. Keskkonsooli kolmele ümarale nupule pandud rõhuasetus toob aga silme ette hoopis Subarud.