Suzuki SX4 S-Cross – raske on leida autot, mis suudaks pakkuda sama raha eest nii palju
Lõviosa maailmas toodetavatest autodest ei ole mõeldud driftivõistlustele ega ralliradadele. Läbi aegade enimmüüdud automudelite peamine eesmärk on olnud inimeste kindlalt ja säästlikult punktist A punkti B liigutamine. Seda tõde on järginud ka Suzuki Motor Corporation, pakkudes oma mudelivaliku enamuses suhteliselt lihtsaid ja töökindlaid sõidukeid.
- Uues kuues SX4 S-Cross on saanud kaasaegsema välimuse
- Sobib mõnusalt neljale, sõidab igal pool
- Esiveolise hind alates 14 999 eurost
SMC AJALUGU
Suzuki Motor Corporation alustas tegevust 1909. aastal tekstiilitööstuse seadmete tootmisega. Tiivustatuna kangastelgede edust, alustati 1937. aastal autode ehitamist, kuid prototüübist kaugemale ei jõutud: Teine maailmasõda nõudis sõjamasinaid ning Suzuki tehas pommitati lõpuks maatasa.
Nagu kogu Jaapani majandus, toibus ka SMC sõjahaavadest kiiresti ning juba 1955 jõudis seeriatootmisse esimene pisike auto „Suzulight“. 1970. aastast (kaks aastat varem Subaru!) on Suzuki lisanud oma autodele sageli nelikveo võimaluse ning hakanud end turundama nelikveo eksperdina.
suzuki s-cross
SUZUKI SX4 S-CROSS
SX4 S-Cross, tuntud ka kui S-Cross või SX4 on Suzuki globaale mudel, mida eelmisel aastal müüdi 179 riigis. Samale, pisut lühendatud platvormile on ehitatud populaarne Suzuki Vitara.
Kui autoajakirjanikud 2013. aastal uue S-Crossiga tutvust tegid, olid arvustused üsna jahedad. Leiti, et see on küll „Suzuki jaoks tubli edasiminek, aga klassi senist taset arvestades keskpärane saavutus.
Pole põhjust kahtlustada neid kallutatuses, sest ka ma ise kõndisin sellest autost müügisalongis pead pööramata mööda – ninaosa kujundus ning 15,5 cm kliirens (maastikupaketiga küll 19 cm) enamaks ei innustanud.
Loe edasi siit