Honda Civicu kümnes põlvkond: kahtlemata üks parima juhitavusega masinaid
Honda Civic on 2017. aastal tasahilju jõudnud juba 10. põlvkonnani. Kuigi eelkäija iga-aastane läbimüük küündis endiselt igati auväärse 620 tuhande ühikuni, siis tõenäoliselt kõige konkurentsitihedama autoklassi kirjutamata reeglid nõuavad pidevaid uuendusi.
- Euroopa standardite põhjal välja töötatud globaalne mudel
- Universaalkerega Civic kaob ajalukku, Type R jääb
- Valikus kaks uut tõhusat turbomootorit
- Esimesed autod Eestis aprilli lõpus
Nii töötaski Honda Euroopa standardeid aluseks võttes välja uue globaalse mudeli, mis tähendab, et tulevikus ei leia enam maailma eri paigust nime poolest sarnaseid, aga disainilt ja iseloomult erinevaid Civic’uid.
Ühtlasi tuleb seetõttu leppida ka asjaoluga, et universaalkerega Honda Civic kaob ajalukku. Uusim põlvkond saab koosnema 5-ukselisest luukpärast, sedaanist, kupeest ning über-sportlikust Type R-st. Ja kogu lugu, tegemist on lõpliku nimekirjaga.
ISIKUPÄRANE JA ÄGE
Kui küllalt sageli tuleb tõdeda, et eri tootjate masinad näevad üpris sarnased välja, siis Civic on sellest süüst absoluutselt puhas.
Juba viimased kümmekond aastat on kompaktne Honda balansseerinud vihkamise-armastamise õhkõrnal eraldusjoonel, šokeerides ühtesid, ja teisi laialt naeratama pannes.
Isikupära jagub ka uudismudelil mitme auto jagu. Seejuures selgub masinat esimest korda lähemalt uudistades, et fotod ei tee sellele au – päriselus on Civic veelgi ägedam. Eelkäijast madalam ning laiem, aga ka veidi pikem, mõjub uustulnuk hoopis dünaamilisemana.
Teravaid nurki ja spoilereid leidub küllaga ning tagaosa uudistades kipub vägisi pähe mõte, et Honda disainiboss otsustas autole lisada kõik väljapakutud detailid ja kujustuselemendid.
Mulle tundub suisa, et uues 5-ukselises Civic’us on midagi lahedalt multifilmilikku – samasuguseid tundeid tekitas ka näiteks viimane Subaru STI ja lühidalt võiks selle kokku võtta nii – üle võlli ja täiega!
Loe edasi siit