Mõtted selle kohta, milline auto on viimase saja aasta jooksul eestlaste ellu kokkuvõttes kõige olulisema jälje jätnud, võiks saata aadressile madis.aesma@delfi.ee või madis.aesma@epl.ee. Kirja pealkirjaks palun panna lihtsalt AUTO. Kindlasti heidame pilgu ka sellele arutelule, mis on üleskutsega seotud artiklite kommentaariumis. Järgmise nädala LP-s aga teeme enam poolehoidu saanud masinatest natuke pikemalt juttu.

Kui seni saadetud arvamused kokku võtta, peab ütlema, et kolme nädala jooksul on vastuseid laekunud päris palju ja ühtekokku on mainitud 36 erinevat automarki või konkreetsemat mudelit. Hetkel on kaks autot mainimiste poolest teistest üsna pikalt ees - millised, eks selle üle võib igaüks mõtiskleda. Las jääb veel saladuseks.

Olgu siin aga välja toodud mõned neist, mida juba mainitud on. Sõjaeelsest ajast pärit autosid mainitud pole, ent on neid, mis on pärit ajast vahetult pärast sõda nagu näiteks Pobeda või Moskvitš 400. On autosid hilisematest aastakümnetest - 60ndad-70ndad ja on selliseid, mis hakkasid levima Eesti iseseisvumise eel. Ning on veel hilisemast ajast. Äramainitute seas on praegu näiteks Ford Sierra, BMW E30, Datsun Cherry, Estonia vormel, Moskvitš 2140, Ford Transit, VAZ 2101, VAZ 2103, Volswagen Passat, Toyota Hiace ja Škoda Octavia ning veel paljud teised. Ka Estonia vormel ja Tartu leivaauto on läbi käinud.

Tänud kõigile, kes on juba arvamust avaldanud.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid