• • Subaru müüs mullu esmakordselt aastas üle miljoni uue auto
  • • Värskeimateks uudisteks on uuendatud BRZ ja sellel aastal meieni jõudev uus Impreza
  • • Teise põlvkonna linnamaasturit XV esitletakse 7. märtsil Genfi autonäitusel

Subaru jookseb ka sama jäärapäiselt peaga vastu seina, keeldudes kasutamast teiste autotootjate poolt leitud mulku, et koos ülejäänutega teisel pool kõhistades raha lugeda.

Siinkohal on jutt jätkuvast püsiva nelikveoga mängimisest, sellal kui kavalamad on taibanud, et kasumlikum on müüa esiveolisi maasturilaadseid tooteid, sest nelikveota tuleb nende omahind madalam. Enamgi veel – kvaliteedi tagamiseks valmistab Subaru ISE kõik nelikveo komponendid ega usalda nii tähtsat tööd allhankijate kätesse.

Jäärapäisus väljendub ka lama- ehk boksermootorite kasutamises, sellal kui isegi Porsche on neist pikkamööda loobuma hakanud. Niisama põikpäine oli kunagi ka Saab, kes ei suutnud jupp aega uskuda, et näiteks süütelukk EI PEA olema autos esiistmete vahel. Sarnaselt Saabile panustab Subaru ka turvalisusele ning nagu Rootsi brändigi ümbritseb ka Subaru mudeleid mingi kummaline aura, mis teeb nad ülejäänud Jaapani brändidest hoopis coolimaks.

Kui see on nali, siis on see üks õite kummaline nali

Fuji Heavy Industries saab sellel aastal 100-aastaseks. Uhket juubelit tähistatakse muuhulgas nimevahetusega, mis võetakse kasutusele … esimesest aprillist. Päriselt. Korporatsiooni uus nimetus peab väljendama enamat seotust autodega ja seepärast saab selle nimeks … Subaru Corporation.
Loe edasi siit