Poolakad moderniseerisid nõukogudeagse ründekopteri ja tegid sellest Senegalile tõhusa relva
Mil Mi-24 on tugeva tulejõuga nõukogudeaegne ründekopter, mis mahutab tavaliselt kahe-kolmeliikmelist meeskonda ja kuni kaheksat (ilmselgelt pigem relvastatud) reisijat. Mi-24V on veel täpsemalt selle 1976. aastast alates toodetud variant, relvastatud 9K114 Šturm-rakettidega.
Juba vanast ajast on Poola armeel neid kasutusel olnud, nüüd aga võttis sealne relvatööstus kätte ja moderniseeris ühe Mi-24V-helikopteri. Tellijaks olid Senegali õhuväed, helikopteriga sai 12. jaanuaril juba ka proovilende tehtud, mida tunnistas kohapeal ka Senegali õhujõudude ülem, brigaadikindral Birame Diop. Senegal lendab juba praegu Venemaalt hangitud paari 11 aastat vana Mi-35-ga, Mi-24 hangiti nüüd esmakordselt, edasi selgub, kas tellimusi samasuguseks moderniseerimiseks tuleb veel.
Sõjaline lennundustööstus nr 1 (WZL-1, Wojskowe Zaklady Lotnicze Nr. 1) on üks haru Poola sõjatööstusest, mis vähemalt ise tutvustab end kui üht juhtivatest lennundustööstustest Euroopas, tegeldes ennekõike helikopterite Mi-8, Mi-14, Mi-17, Mi-24, W-3 Sokół ja SH-2G Kaman hoolduse ja uuendamisega, mitmesuguste muude lennuvahendite ja nende varuosade tootmise ja remondiga.
Ka Senegalis on nähtud siseriiklikke konflikte, peamiselt Casamance mässulistega (selles sõjas on 35 aastaga hukkunud umbes 5000 inimest), kuigi õhuvägede kasutamisest seal pole palju teada. Kroonilises rahahädas Senegali õhuväed on teinud koostööd ennekõike Prantsusmaaga, praegu peaks neil olema 23 lennuvahendit, sh:
Ründelennukeid
- EMB 314 (Brasiiliast) tellitud kolm
Luurelennukeid
- King Air (USA-st) kaks
Transpordilennukeid
- Fokker 27 (Hollandist) kolm
- CASA CN-235 (Hispaaniast) üks
Helikoptereid
- Mil Mi-2 (NSV Liidust) kaks
- Mil Mi-17 (Venemaalt) kaks
- Mil Mi-24/Mi-35 (Venemaalt) kaks
- AW139 (Itaaliast) üks
- Bell 206 (USA-st) kaks
- Bell UH-1 (USA-st) üks
- Eurocopter AS355 (Prantsusmaalt) üks
Õppelennukeid
- Socata TB 30 (Prantsusmaalt) kaks