Peugeot 5008′, siiani mahtuniversaalide seas küllalt populaarne sõiduk, on tootja uues nägemuses ümber sündinud 7-kohaliseks, vaikimisi esiveoliseks ruumikaks linnamaasturiks.

Kel on olnud võimalus lähemalt katsuda või lausa proovisõitu teha uue 3008ga, siis sellele tunduvad 5008 disainikeel, sõitjateruumi ülesehitus, infolust ja tehnilised lahendused tuttavad. “Seda imet on meile juba näidatud,” tahaks siinkohal öelda.

AVAR JA KAASAEGNE

5008sse sisse istudes on korraks taas (3008) tunne nagu oleksid sattunud luksuslikku väikelennukisse: prantslased on kokpiti osa nutikalt lahendanud, pakkudes kahele eesistujale piisavalt privaatsust ja oma ruumi kohandamise võimalust.

Istmeid saab sõitjateruumis vajadusele vastavalt liigutada. Teises reas on kolm eraldi istet, mille seljatugede kallet saab eraldi reguleerida ja istmeid pikisuunas 150mm ulatuses liigutada. Teise rea istmete kokkuklappimisel tekib täiesti sileda põrandaga kaubaruum.

Teise rea istmed on nn. staadioniistmed, õhukesed, kerged, ergonoomilised. Kiire nügimine näitas, et kolm minusugust kõrvuti pole probleemi ära mahutada. Erinevalt mõne konkurendi staadionist, tundub iste tagapalede all meeldivalt pehme ning äärekohtadel moodustab autouks sõitja jaoks mõnusa toetuskoha.

Kõik 5008 versioonid on saadaval ka kolmanda istmereaga, kus on kaks eemaldatavat ja kokku klapitavat istet. Pakiruumi maht on 5-kohalisel autol 780 liitrit (VDA210 normi järgi), mis istmete kokkuklappimisega on võimalik kasvatada kuni 1940 liitrini (VDA214).
Loe edasi siit

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena