Proovisõit: Cadillac XT5 - uue nimega SRX, avar ja omanäoline
Cadillac näib olevat õite umbusklik autotootja. Kõigepealt ei suutnud nad omaks võtta trendi, et ostjaskond armub linnamaasturitesse ja seejärel rabas neid teadmine, et siinpool „suurt lompi“ lähevad kaubaks ka kompaktsemad sõidukid, kui ettevõtte esimene pargimaastur, milleks oli „ainult“ 4,9-meetrit pikk SRX.
• Esimene neljast uuest linnamaasturist, mis tuuakse täitma Escalade’ist allpool olevat tühimikku
• Ainult üks jõuallikas -- 231 kW/314 hj arendav V6
• Uustulnuka baashinnaks 49 900 eurot
Nüüd näikse kõnealuse trendi jätkusuutlikkusse uskuvat isegi Cadillac, sest lähiaastatel plaanitakse turule paisata neli uut linnamaasturit, mis sihitakse luksuslikust Escalade’ist allapoole. Esimene neist on nurgeline XT5 ja seda autot võib pidada ka teise põlvkonna SRX-i otseseks järeltulijaks – vähemasti seni, kuni kolmanda põlvkonna SRX ise lettidele jõuab.
XT5 on ühtlasi ka esimene mudel, mis põhineb Cadillaci uuel, ainult linnamaasturite jaoks välja töötatud platvormil. Kuigi tema välismõõdud on SRX-st veidi väiksemad – pikkus, laius ja kõrgus on vastavalt 4815, 1903 ja 1675 mm – on XT5 telgede vahe vanemast venna omast 50 mm pikem (2857 mm) ning rööbe on samuti 17 mm laiem (1638 mm), tänu millele on uustulnuka sõitjateruum üksjagu avaram, mahutades muretult neli täiskasvanut koos vajamineva reisimoonaga.
Loe edasi siit