Esitlusel võrreldi uut autot peamiselt Tesla masinatega Model S ja Model X, kuivõrd Elon Muski firma näol on tegemist Faraday ilmse põhikonkurendi ja standardiga võimsate elektriautode maailmas.

Lisaks näidati lühikeses videoklipis Faraday autonoomset sõiduvõimet, milles nägi, kuidas masin ise parkimiskoha leidis ja ka end ära parkis. Omanikud saavad ise autost väljuda ja anda nutifonis sõidukile käsu minna ning endale sobiv parkimispaik leida. Autol on kasutada 30 sensorit, sealhulgas kaamerad ja radar, ütles Faraday isejuhtivusdirektor Hong Bae. Sedasama parkimisfunktsiooni üritati demonstreerida ka esitlusel, aga seal see miskipärast tööle ei hakanud, annab TechCrunch teada.

Faraday Future FF91.

Eripärastest lisadest on FF91-l lisaks kaks antenni, tänu millele on autosse võimalik tekitada WiFi kuumkoht ning masin on võimeline juhi näo järgi ära tundma ja ta ilma võtmeta sisse laskma.

Kiirenduse osas teeb Faraday Teslale ära ja on võimeline jõudma sajakilomeetrise tunnikiiruseni 2,39 sekundiga. Tõsi, edu on napp, kuna Tesla jõuab sama kiiruseni 2,4 sekundiga. Mootori võimsus on 1050 hobujõudu.

Ka Faraday aku kestvus peaks olema Tesla Model S-ist parem. Techcrunch kirjutab, et kui Model S läbib ühe sõidukorraga 506 km, siis Faraday peaks samadel tingimustel maha sõitma 608 km.
Et masinat endale saada, peavad kasutajad registreeruma ja tegema 5000 dollari suuruse sissemakse. Lubatakse, et autosid hakatakse uutele omanikele saatma järgmisel aastal – kui kõik läheb muidugi plaanipäraselt.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena