Snow Socks on omakorda toode, mida turustab Hispaanias Barcelonas tegutsev ISSE Safety. Ka siin on tegemist tekstiilist (õigemini 100-protsendilisest polüolefiinist) kattega, mis autorehvidele talvel libedaga peale tõmmatakse. Nad on korduvkasutatavad ja pestavad.

Michelini EasyGrip üritab omakorda rehvide nakkuvust suurendada kummimaterjalist lumeketti kasutades, mis samuti kergelt rehvidele kinnitatav, kuigi kasutatav pigem lühemat aega madalamatel kiirustel sõiduks.

Consumer Reports otsustas erinevaid autosokke testida, hankides neid vastavate firmade internetipoodidest. Odavaim oli ISSE Snow Sock, hinnaga 71.96 dollarit, norralaste AutoSock maksis 109.95, EasyGrip aga 139.60.

Tegemist on katetega, mille rehvile kinnitamine nõuab siiski üsna tugevat jõupingutust (kuigi reklaamides väidetakse, et see tegevus olevat lihtne) ja põlvede määrimist, aga kasutada saab neid siiski üsna madalatel kiirustel (40 kuni 50 km/h) liikudes.

Testidel kontrolliti, kui suurt distantsi peab auto libedal teel läbima, et saavutada 30 km/h kiirust. Toyota Camry oma tavaliste (Michelin Premier iga hooaja) rehvidega saavutas selle kiiruse 22 meetriga, AutoSock ja Snow Sock aitasid seda kiirust saavutada juba 18 meetriga, mis oli võrreldav ka Dunlopi talverehvide tulemusega. Michelini EasyGrip oli veel parem, 15 meetriga.

Soovituseks on ikkagi kasutada pigem talverehve, sest sokid dramaatilist paremust ka ei näita.