Eelkäijaga võrreldes on viienda generatsiooni Micra madalam, laiem ja pikem. Auto aerodünaamilised näitajad on suurepärsed ning kasutatavad ökonoomsed jõuallikad ei jää jõudluse ja dünaamika osas milleski alla suurematele mootoritele.

Kabiinis on senisest enam ruumi kõigile sõitjatele – neid mahub autosse mugavalt reisima kuni viis – rõhku on pandud mugavusele ja turvalisusele. Micra kasutab Nissani kõrgema klassi autodelt pärit tehnilisi lahendusi. Autol on peal näiteks hädapidurdusabi ja sõidurajalt kaldumise hoiatussüsteem.

Esimene Nissan Micra tuli turule 30 aastat tagasi ning toona oli ta üks pioneermudeleid väikeste luukpärade segmendis. Nissan on selles segmendis läbi aastate olnud edukas, viienda põlvkonna Micrale on samuti seatud suuri lootusi.

Nissanil on kavatsus konkureerida Euroopa B-segmendi turu tipus. Euroopa turg on B segmendi autode müügis maailmas juhtival kohal, seega on Nissani jaoks võtmeküsimus, püsida tipus ning viia uus Micra populaarseimate mudelite sekka.

IDEEAUTOST INSPIREERITUD KUJUNDUS

2015. aasta Genfi autonäitusel avaldatud ideeautole Sway truuks jääv 5. põlvkonna Micra esindab täielikult Nissani uusimat disainikeelt, mis hõlmab kaubamärgile omaseid tunnuseid ja emotsionaalset kerekujundust.
Loe edasi siit

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena