• Silmatorkav disain
• Valikus kaks jõuallikat
• Hind algab 17 990 eurost

Kuid linnamaasturid kasvavad kogu elu ja nüüdne RAV4 on pikkust ligi meetri jagu juurde saanud. Mis avab turuniši veidi väiksema, popima ja noortepärasema SUV jaoks.

Popp ja noortepärane? Loomulikult meenub linnamaasturite lainel Nissan Juke, ja esimesel hetkel võiks arvata, et uus Toyota C-HR ongi väikese Nissaniga võistlema mõeldud.

Siiski selgub mõõtude uurimisel, et Toyota on üksjagu suurem, klappides pikkuselt-laiuselt õige täpselt Nissan Qashqaiga. Ning ületades konkurente kujunduse julguse asjus kahe pea jagu, olemata siiski nii ... ee... omapärane kui näiteks Juke.

Toyota C-HRAh et mida C-HR tähendab? Coupé-High Rider, ütleb Toyota. Jah, tänapäeval on kombeks igasugu asju kupeedeks nimetada. Siin aga näeme siiski harilikku viieukselise luukpärakerega linnamaasturit, mille tagauste lingid on küll paigutatud õige ebaharilikku kohta -- uste tagumistesse ülanurkadesse. Alfa 156 laseb tervitada.

Tugevalt rõhutatud rattakoopad lubavad eeldada silmapaistvat dünaamikat, kuid enne sellega tutvumist uurime sõitjateruumi.

Esiistmetel on ruumi piisavalt, sealhulgas pearuumi rahuldavalt. Eks viimast piira C-HR linnamaasturi kohta õige väike kõrgus -- 156 cm. Istmed ise on väga mugavad ning pakuvad ootamatult head külgtuge, pitsitamata sõitjat seejuures endasse.
Loe edasi siit