Interaktiivne graafik põhineb Autoweeki andmetel ja ilmus esmakordselt Fortes juba mõni nädal tagasi. Kursorit erinevatele auto osadele liigutades näeb täpsemaid üksikasju.
Kui tänapäevast USA presidentide ja nende autode kaugemasse ajalukku liikuda, siis esimese riigipeana istus autosse William McKinley. Sõidukiks oli Freelan O. Stanley ehitatud aurumootoriga masin ning märgiline, ehkki lühike sõit toimus 13. juulil 1901. Automehi ei saanud presidentidest siiski veel niipea - näiteks kauboiimidžit väärtustav Teddy Roosevelt autosse ei istunud.
President Howard Taft (ametis 1909-1913) aga laskis Valge Maja juures asuva hobutalli garaažiks ümber ehitada ning soetas ka neli masinat. Taftist sai suur autofänn, kui ta avastas, et White Motor Company ehitatud auruauto hoolikalt ajastatud aurupahvaka taha on hea pressifotograafide eest varjuda.
Esimene spetsiaalselt presidendi jaoks ja turvanõuetest lähtuvalt ehitatud auto oli Franklin D. Roosevelti 1939. aasta Lincoln, mille hüüdnimeks oli Sunshine Special - seda seepärast, et president sõitis autos enamasti avatud katusega.
Kindlasti üks kurikuulsamaid presidendiautosid on John F. Kennedy käsutuses olnud Lincoln Continental salateenistuse koodiga X-100. Muuhulgas oli sellesse autosse sisse ehitatud tõstuk, mis kergitas autos istuva presidendi koos istmega tavalisest asendist 28 sentimeetrit kõrgemale, et teda rahvale paremini näha oleks. Paraku tegi see lahendus elu lihtsamaks ka Kennedy mõrvarile.