Renault Mégane Grandtour, ruumikas universaal prantslastelt, mis sakslastele silmad ette teeb
Renault’d peetakse prantsuse autoks. Seekordse testisõidu suurimaks üllatuseks võib pidada tõdemust, et neljanda generatsiooni universaalkerega Mégane on pigem segu rafineeritud (loe: saksalikust) sisedisainist ja jaapani innovatsioonist, mis on rüütatud prantslaslikku elegantsi.
- Ruumikas, pigem saksalik, prantslaslikkusega vürtsitatud auto
- Üles leiab nii Grandtour kui Mégane universaali nime järgi
- Hind alates 15 390 eurost, tasub jälgida kampaaniaid
- Sobib kuni kolme lapsega perele esimeseks autoks
Renault Mégane võiks sobida neile, kes otsivad alternatiivi soodsamas hinnaklassis saksa rahvaautodele. Või nende hall-metallik kloonidele, mida valmistatakse Euroopa ida- või läänepoolsemates riikides ning mis tegelikult ristkasutavad rahvaautodega samu (vahel ka pisut vananenud) tehnoloogiaid kui disainielemente, materjale ja funktsionaalsust.
KOOSTÖÖ Renault on küll prantslane, kuid mitte päris puhastverd isend. Kui vennad Louise, Ferdinand ja Marcel Renault’d 1899. aastal vanemate garaažis koos autoäri ajama hakkasid, ei osanud nad esialgu ilmselt arvatagi, et pea 100 aastat hiljem sõlmib teemandikujulist logo kandev Renault’ korporatsioon Nissaniga strateegilise liidu. Ikka selleks, et saada koos tugevamaks ja teha koostööd nii tootmise optimeerimises kui tipptehnoloogia teadusarenduses.
Lisaks rohkem kui 15 aastasele koostööle Nissaniga, on Renault’l ka värskemad kokkupuuted Daimleriga (Mercedes), seda esmajoones elektriautode, aga ka näiteks autode ohutuse valdkonnas. On hästi hoitud saladus, et mitmed Mercedese mudelid (A, B, CLA, GLA, Vito) kasutavad Renault’ 1.5 ja 1.6-liitriseid neljasilindrilisi diiselmootoreid.
Mõned eelkirjeldatud liitude viljad on Megane Grandtouris aimatavad. Näiteks parkimisabi, mis prooviauto peaaegu iseseisvalt pimedal tänaval joonlaua järgi teistega samasse rivvi parkis, meenutas kasutusloogikalt ja toimivuselt koheselt Mercedese analoogi.
Loe edasi siit