• Nauditavat sõiduelamust pakkuv tagaveoline sedaan
• Võimsaimaks jõuallikaks on 510 hj arendav 2,9-liitrine V6
• Odavaim Giulia maksab 33 490 eurot (manuaalkäigukastiga 2,2-liitrine diisel, 150 hj)

Giulia lõpetab ka enam kui kakskümmend aastat kestnud kurva perioodi ettevõtte ajaloos, kus kõik nelja- ja viiekohalised autod ehitati sõidurõõmu vaatevinklist valest otsast vedavale, ehk esiveolisele platvormile. Tõsi, sekka juhtusid ka üksikud nelikveolised mudelid, kuid needki eelistasid momendijaotuses esitelge ja seepärast asetan nemadki esiveolistega ühte patta.

Oma olemuselt meenutab Giulia kõige rohkem BMW 3. seeriat ja see käib ka auto mõõtude kohta. Giulia on kogu poolest „kolmekast“ veidi suurem – edestades viimast kümne millimeetriga nii üldpikkuses kui ka telgede vahes – ning soovib sakslast ka sõidurõõmu osas seljatada. Ehk siis sarnased on ka võimalikud ostjad, kellele neid autosid pakutakse. Need on on inimesed, kes vajavad midagi sportautost praktilisemat, ent otsivad ka sõidurõõmu ja on nõus lisaraha välja käima isikupärase iseloomu eest.
Loe edasi siit

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena