Ruumikas ja peaaegu soodne linnamaastur Hyundai Santa Fe
Hyundai Santa Fe nimeline mudel on ostjate hulgas võrdlemisi populaarne olnud algusest, 2000. aastast alates. Sellegipoolest oli klientidel auto veelgi paremaks tegemiseks mitmeid soovitusi ja 2006. aastal ilmavalgust näinud teise põlvkonna juures oli neist nii mõndagi kuulda võetud – muuhulgas vähendati nii kere kaldumist kurvides kui tuule- ja teemüra.
- Seitsmekohaline linnamaastur peaaegu soodsa hinnaga
- Eelkäijast moodsama välimusega ja uuenenud infolustiga
- Hinnad alates 35 990 eurost
2012. aastal esitletud kolmas põlvkond sai lisaks tehnikale suurte täienduste osaliseks ka väliselt, mille tulemuseks oli igakülgselt kaasaegne auto. Meile anti proovida kolmanda põlvkonna viimast mudeliuuendust, mille raames on auto saanud endale näiteks uued esi- ja tagatuled.
MINU LUGU Küllalt suurekasvuline Hyundai Santa Fe on võrreldes mulle viimasel ajal jagunud proovisõiduautodega veidi teise kaalukategooria esindaja.
Autosse istudes lasen harjumuspäraselt istmepatja allapoole, et istmesättimist algusest alustada, ja see laskub… ja laskub… ja laskub… Seitsmekohalise linnamaasturiga parklast ettevaatlikult välja hiilides on üsna kiiresti tunda, et tegemist on viimati proovitud pisiautost tuntavalt suurema masinaga.
DISAIN JA JUHIKOHT Populaarset autot on ilmselgelt raske disainida – tulemus peab meeldima väga suurele hulgale inimestele. Seega on arusaadav, et Santa Fe mõjub hoolimata mõnest sportlikkust rõhutavast detailist üldiselt suhteliselt konservatiivselt.
Näpuotsaga silmatorkavust ja/või läiget on lisatud uutesse tuledesse, klaasist panoraamkatusesse, trapetsikujuliste otstega topeltväljalasketorudesse ja tagumise kaitseraua alt piiluvasse põhjakaitsesse, ent sellega on ka piirdutud.
Loe edasi siit