Bremeni tehase ehitusega alustatakse plaanide kohaselt aastal 2017. Seal toodeti Borgwardi nime kandvaid autosid ka ettevõtte esimesel tegutsemisperioodil. Esimesed uued sõidukid peaksid konveierilt veerema 2018. aastal.

Tehase rajamise esimeses etapis püstitatakse koostehall, mille võimsus on kümme tuhat autot aastas. Saksamaal hakatakse valmistama Borgward BX7 elektrilist mudelit, mis on edasiarendatud versioon Hiinas toodetud hübriidist. Hiljem alustatakse Euroopas ka väiksema Borgward BX5 tootmist nii hübridina kui ka elektriautona.

Möödunudkevadisel autonäitusel Genfis esitles tootja kahte kõikjalsõitja prototüüpi: BX6 TS ja BX5. Mõlema puhul on tegu keskmise suurusega, 5-kohaliste sõidukitega. Bremeni tehases aga pühendatakse kogu tähelepanu suuremale, 7-kohalisele elektriajamiga maasturile, mis tuleb konkureerima populaarse Audi Q7, Škoda Kodiaqi, Volvo XC90-ga. BX7 prototüüpi sai näha Frankfurdi autonäitusel.
Loe edasi siit