Uuel mudelil on nii mõndagi sarnast Fisker Karma´ga. Sarnaselt oma eelkäijale on ka siin tegemist madala voolujoonelise disainiga luksussedaaniga.
Suurima eripärana toob Fisker esile murrangulise ukselahenduse, mida kutsutakse hellitavalt liblikatiivaukseks. Tiivakujulised uksed on olemas olnud juba mõnda aega, seega jääb pisut mõistetamatuks nende murrangulisus, kuid loodetavasti juba peatselt saame selgust.
Fiskeri teatel on uuel mudelil kasutatud komposiitmaterjale, süsinikkiudu ning alumiiniumi, kuid kõige põnevamad väited puudutavad jõuallikat.
Fisker teeb koostööd nanotehnoloogiaksperdi Jack Kavanaugh´ga, kasutusel on UCLA teadurite litsentseeritud hübriid- superkondensaatortehnoloogia. Uudses lahenduses kasutatakse grafeeni ning sellel on märksa suurem energiatihedus kui harilikel superkondensaatoritel.
Kavanaugh ja Fisker kinnitavad, et loodud akupakett võimaldab enam kui 400-miilist (643 km) sõiduulatust ning selle täislaadimiseks kulub vaid minuteid. Väiteid superkondensaatorite ja grafeeni kohta on varemgi kuuldud, seega: elame – näeme.
Loe edasi siit