Ameeriklaste seas ülipopulaarne asukoha registreerimist ning hinnangute andmist võimaldav äpp võtab uuringuandmete analüüsimise aluseks nn. jalajälje: see kasutab otseseid n-ö sisseregistreerimisi ja passiivseid asukohaandmeid ning ennustab nende põhjal külastusi. Foursquare’il on õnnestunud ennustada McDonald’si, Chipotle’i ja Apple’i müüke. Nüüd on ettevõte analüüsinud liikumisi, et saada infot autoesindusi külastavate inimeste kohta.

Foursquare avastas, et Nissani esindustes käivad inimesed satuvad suure tõenäosusega ka keemilisse puhastusse, Land Roveri esindusi külastavad inimesed käivad tihti pilateses ja Chevrolet’ ostjatele ei meeldi tavaliselt Whole Foods. Vaatamegi, mida Foursquare’i analüüs tarbijate harjumuste ja nende autovaliku kohta näitab ning milliseid üldistusi teeb.

Toyota omanikud armastavad metsaradu, Vietnami toitu ja maalilisi vaateid. Toyota esinduste külastajad armastavad metsaradu (89%), õues istuda, ja Vietnami toitu. Nad külastavad suurema tõenäosusega ka jalgpalliväljakuid (14%) ja võimlaid (24%). Nad lähevad pigem Bank of America’sse (24%) kui Chase’i (10%) või USPS-i (10%).

Toyota omanikud lähevad 82% suurema tõenäosusega kohta, kus on maalilised vaated. Inimesed, kes käivad Toyota esindustes, käivad ka Lexuse, Nissani ja Mazda esindustes.

Subaru omanikud on enamasti mehed, kellele meeldib ronida ja suusatada. Külastajate sooline jaotus on meeste poole kaldu (kõrgeim viiest masstootjate esindustest).

Inimesed, kes käivad Subaru esindustes, lähevad keskmisest Foursquare külastajast 60% suurema tõenäosusega nõelraviarsti juurde, ning nad on tugevalt esindatud ka ronimis- ja suusatamiskohtades. Inimesed, kes käivad Subaru esindustes, käivad ka Volkswageni, Mazda ja Kia esindustes.
Loe edasi siit