Renault Grand Coupé: astudes suurema venna saabastes
„Daamid ja härrad, alustame nüüd uue Renault Mégane'i sed… - vabandust - Grand Coupé esitlusega.“ Päevavalguslampide säras kümblev etleja on kimbatuses, millest annab aimu tema kiirelt värvi vahetav näolapp. Saalitäis autoajakirjanikke jälgib vaatemängu suurima tähelepanuga, sest kõigi huulil on sama küsimus – mis hea pärast otsustati üht sedaani järsku kupee pähe pakkuma hakata?
See küsimus näib vaevavat ka esitlust läbi viivat Renault’ esindajat, sest kirjeldatud vääratus ei ole pliiatsist välja imetud, ausõna!
- • Nägus sedaan, mis tuleb müüki veidi kummalise nimega
- • Valikus kaks otto- ja kaks diiselmootorit
- • Hinnad selguvad oktoobri lõpus, autod jõuavad kohale juba novembris
Aga olgu – unustame selle turundusliku uperpalli ja vaatame lähemalt, mida meile pakutakse. Üldistades on tegu sellel aastal meie teedele jõudnud Mégane'iga, mille istmikule istutati ilulõikuse käigus 550-liitrit mahutav implantaat. Ehk teisisõnu pakiruum, mis teeb üsna ilmetust luukpärast – välja arvatud auto meeldejääva kujundusega esiosa – 4,6-meetrit pika nägusa sedaani. See ilulõikus on kindla peale õnnestunud, sest sedaan on luukpärast elegantsem ja sportlikuma ilmega. Julge esiosa kujundusega astub samas taktis ka omapärane tagatulede lahendus ja väliskujunduse loojad näivad olevat oma palga ausalt välja teeninud.
Meeldiv üldmulje jätkub ka sõitjateruumis, kus polstrimaterjalid, nende kvaliteet ja pindade läbitöötatus meenutavad vaata et mõne varasema Audi sõitjateruumis valitsenud õhkkonda, mis on omaette kompliment. Seda muljet toetavad ka nägusad istmed, mida prooviautos kattis nahaga kombineeritud pehme veluurpolster. Eesistujatel on ruumi laialt, kuid tagaistmel tuli ka edevusele lõivu maksta – võrreldes luukpäraga on sedaani tagaistme seljatugi veidi enam längus, sest muidu poleks seal langeva katusejoone tõttu täiskasvanuile piisavalt pearuumi.
Loe edasi siit