WhatCar? esitleb: põhjalik ülevaade selle aasta Pariisi autonäitusest
Kõnealust trendi enam tagasi pöörata ei saa, sest seekordsel näitusel oli nii tootmisküpseid kui ka ideesõiduki staatuses olevaid elektriautosid selleks liialt palju. Muus osas oli näitus aga tavapärane – linnamaasturid, uuemad meelelahutusega seotud funktsioonid ja … veelkord maasturid.
• Selle aasta suurim autonäitus leidis aset kaheksas hallis, mille pindala on kokku enam kui 120 000 ruutmeetrit
• Näitusest võtsid osa 230 kaubamärki
• Selle näituse puhul on märksõnadeks elektriautod ja maasturid
Pakutavate maasturite hulga järgi näikse enamikku autoostjatest tõmbavat vaid teedeta maastik - Land Rover esitles viienda põlvkonna Discoveryt, Audi tõmbas katte maha uuelt Q5-lt ja Škoda stendis oli tõmbenumbriks seitsmekohaline Kodiaq. Nii Peugeot kui ka Renault tulid välja koguni kahe maasturilaadse tootega ning linnamaasturite ja elektriautode vahelist lõhet silus Mercedes-Benz oma ideeautoga EQ, mis kujutab endast särtsu najal veerevat … maasturit.
Ülejäänud autode osas jäi näitus aga üsna tagasihoidlikuks, sest erinevatel põhjustel ei osalenud sellel Aston Martin, Bentley, Bugatti, Ford, Lamborghini, Mazda ja Rolls-Royce. Jah, eksoote ja võimsaid sportautosid küll leidus, kuid mitte sellisel määral, et bensiinisõltlaste meeli tavapärasel moel hullutada. Aga vaadake ja otsustage ise – teie ees on lahti rullumas seitsmele leheküljele pakitud ülevaade.
See on seni võimsaim Audi RS 3 nende mudelite ajaloos – 2,5-liitrise TFSI võimsusnäitajateks on 400 hj ja 480 Nm, mille najal saavutab nelikveo ja seitsmekäigulise S-tronic käigukastiga varustatud sedaan 100 km/h paigalt napi 4,1 sekundiga. See on samasugune tulemus, kui on ette näidata müügiloleval BMW kultusmudelil M3, ja sedaankerega RS 3 on võimsam kui müügilolev RS 3 Sportback või nelikveoline Mercedes-Benz A 45 AMG.
Loe edasi siit