Sõidetud: Jeep Renegade 1.4 Multiair turbomootor, mõistliku inimese mõistlik valik
Kompaktmaastur Jeep Renegade, mis 2014. aasta sügisel müügile jõudis, on Fiat-Chrysleri koostöö esimene vili. Auto ei ole minetanud oma värskust vaid püüab tänaval praegugi pilke. 1.4- liitrine, 170-hobujõuline turbobensiinimootor koos 9-käigulise automaatkastiga on Renegade’i puhul mõistlik valik.
- Ruumikas ja mugav, suurepärase läbivusega sõiduk
- Sobib ääremaale ja linnas edvistamiseks
- 1.4 TMair/170hj/9AT/Limited hind 26 900 eurot
Renegade’i vahva disain ja omapärane värvivalik kõnetab kindlasti naisterahvaid ja edevaid linlasi, kes tahaksid omada normaalmõõdus sõidukit, millega saaks igal pool ja igal ajal muretult kulgeda. Kui aga värv ja välimus kõrvale jätta, on tegu igati arvestatava sõiduautoga, kuhu mahub istuma neli ja mille vapper nelikvedu veab läbi igast kohast.
MINU LUGU Tegelikult meeldib Jeep Renegade märksa laiemale publikule: paari aastaga on selgeks saanud, et tegu on ühe vanavanemate absoluutse lemmikuga – ilmselgelt aimub autost annus nostalgiat.
Mõnepäevane väljasõit Ida-Virumaale vaid kinnitab seda teooriat: nii Toilas kui Sillamäel astusid mitu korda vanemad härrasmehed ja prouad lähemale, et küsida auto kohta ja teha pisikese punase Renegade’i taustal pilti.
Otseselt vanavanematest seekordne proovisõit inspireeritud saigi. Tegin esimest korda porgandpunase, 2-liitrise diiselmootoriga Renegade’iga proovisõitu 2015. aasta kevadel ning tookord ohkas mu ema igatsevalt: “Kui saaks kordki selle porgandiga sõita, siis võiks vist surragi…”
Jätsin selle meelde ning kui Eestis jõudis mootorivalikusse 170-hobujõuline 1.4-liitrine turbobensiinimootor, võtsingi esindusest erkpunase Renegade’i ja viisin muuhulgas sõitma ka oma ema. Ütlen etteruttavalt, et naise meel on, sõltumata vanusest, muutlik. Määravaks saavad pisiasjad. Mul õnnestus ema meelitada autosse vaid ettekäändel, et on vanavanemate päev. Aga kõigest järjekorras...
Loe edasi siit