Aega läks aga asja sai. Parem hilja kui mitte kunagi. Kaua tehtud kaunikene. Need ja mitmed muudki vanasõnad sobivad hästi iseloomustama olukorda Škoda ammuoodatud džiibiga: on ju kõik ülejäänud VAG kontserni laiatarbemargid oma mudelivalikut vastavate masinatega juba ammu täiendanud. Mis siin laiatarbemarkidest rääkida, maastikuauto on valikus ka Bentley’l ning isegi Lamborghini ideeauto nimega Uros huvilistele tuttav!

Škoda 121-aastases tootmisajaloos on Kodiaq muuseas esimene SUV, seega on arusaadav, miks huvi selle vastu nii suureks paisus. 1. septembri õhtuks lennutati Berliini kokku ligi 600 ajakirjanikku 31 riigist (sh. ka näiteks Hiinast), et lõpuks valmis sõidukilt kate tõmmata.

Sealjuures suutis tootja auto lõplikku välimust nii hästi saladuses hoida, et kuni esitluseni sai press näidata lisaks ideeautole vaid maskeeritud testimasinaid ja Škoda enda poolt jagatud õrrituspilte mõnest disainielemendist.

Peale arvukaid kõnesid ning igati ägedat audio-visuaalset programmi sõitis Kodiaq lõpuks lavale. Kaamerate surisedes (kuigi märkimisväärne osa filmimisest tehti tegelikult ära telefonidega) ja välklampide sähvides sai Škoda tegevjuht Bernhard Maier võidukalt käed laiali ajada ning kuulutada kogu maailmale: “Ladies and gentlemen, Škoda Kodiaq!”.

Uhkuseks oma uusima toote üle on Škoda’l tõepoolest põhjust. Esmamulje järgi tundub, nagu oleks disainerid võtnud Audi Q7 ning VW Tiguani ja loonud täpselt nende vahele sobituva masina. Kontserni kõiki SUV mudeleid läbiv korporatiivdisain on Kodiaq’i juures hästi ära tuntav ja seda tuleb kindlasti võtta komplimendina.
Loe edasi siit