Ja voila! Siin ta nüüd ongi – kaheliitrine ülelaadimisega reasneljane, arendab 245 hobujõudu. Pöördemomendi maksimum ulatub pöörete vahemikus 1650 – 4400 1/min 350 Nm.

GS-i, kui auto, omadustel sedapuhku pikemalt peatuma ei hakka. Esiteks Lexuse mugavus ja luksus on teada-tuntud, teiseks on GS raiunud endale kindla koha ka meie muidu maasturihulluse all kannatava ostjaskonna südameis, kolmandaks, kui välja arvata mõned pisidetailid, on GS ilmselt üks ideaalsemaid sõiduautosid, mida Eestis üldse osta võimalik.

Ei võta sõna disaini teemal, sest see on alati kuidas kellelegi meeldib, kuid tehnilises plaanis on just see sõiduk erakordselt hästi välja kukkunud. Loomulikult on selle nimel palju vaeva nähtud, kuid tooksin siinkohal välja kõigest paar pisidetaili: tagavedu ning topeltõõtsharkidega esivedrustus. Nii saamegi juhile hästi alluva auto.

GS 200t eristub varem proovitud GS 300h vaid sooritusvõime poolest. Hübriid jääb kiirendusel ja lõppkiirusel tagasihoidlikumaks, kuid lööb ökoga, turbomootoriga auto pakub äkilisemat minekut, kuigi jah, rohelise mõtteviisi demomiseks ei saa autot isegi mitte rohelisena tellida, sest sellist värvi lihtsalt ei pakuta. Kui nüüd päris arvudesse süüvida, siis CO2 emissioon jääb hübriidil 107 grammi juurde kilomeetri kohta, 200t vastav näitaja aga on 256.