Renault Twingo RS jääb tulemata, sest mootor ei mahu ära
Renault Sporti pealiku Patrice Ratti sõnul saab juunikuus Goodwoodi kiirusfestivalil näidatud Twingo GT-st mudeliperekonna võimsaim teisend, sest RS-versiooni jaoks on neil piltidel oleva tava-Twingo mootoriruum liialt väike.
• Twingo GT-st saab mudeliperekonna võimsaim teisend
• GT saab ka täiustatud vedrustuse ja roolisüsteemi
• Müügisaalidesse jõudmine pole täpselt veel teada
Tema sõnul vajaks RS vähemalt 150 hj, mille saavutamiseks oleks odavaim viis nelja silindriga bensiinimootor. Kuid Twingode kolmesilindrilisi mahutav mootoriruum on „nii suurte“ mootorite tarvis liialt väike ning olemasolevate tuunimine tähendaks sisuliselt uute mootorite loomist, mis muudaks autode hinna sääraseks, et neid oleks hiljem võimatu müüa. Seepärast jääb tänaste plaanide kohaselt mudeliperekonna laeks Twingo RS, mida näidati esimest korda juunikuus Goodwoodi kiirusfestivalil.
Twingo GT jõuallikaks on turbokompressoriga varustatud kolmesilindriline bensiinimootor, mille 0,9 liitrist meelitatakse muudetud sisselaske ja tarkvara toel välja 109 hj ja 169 Nm (tavaseades 90 hj ja 135 Nm). Võimsuselisa pole küll suur, kuid koos roolisüsteemi ja vedrustuse juures tehtavate muudatustega peaks need andma tagaveolisele linnaautole senisest märgatavalt ulakama olemuse. GT-versioonide müügiletulek selgub loodetavasti juba lähiajal.
Loe siit