Tegemist on lennukiga, mis kasutab energiaallikana päikesepaneelidest kogutud elektrit, seega fossiilseid kütuseid ei kasuta.

Päikeselennuki piloodikabiinis istus Piccard (58) küll kordamööda teise šveitslasega, André Borschbergiga (63), sest ümbermaailmalend koosnes ikkagi 17 etapist, samas kui enne selle lennu algust oli rekordiks vaid 26-tunnine lend päikeselennukiga Solar Impulse 1 aastast 2010 (samuti Borschbergi juhtimisel).

Päikeselennuk on 71,9-meetrise tiivaulatusega, 2300 kg kaaluv päikeseenergial lendav lennuk, kuhu mahub korraga istuma vaid üks inimene.

Maandumine tugeva külgtuulega (testilennul enne ümbermaailmalendu:

17 etapiga ümber maailma

Lend iseenesest möödus suuremate intsidentideta, kui vaid mitte arvestada fakti, et Hiinast Hawaiile lendamine nurjus ja tuli teha plaaniväline vahepeatus Jaapanis. Hawaiil tuli aga ette võtta pikale veninud talvepuhkus, kuna lennuk vajas tõsist remonti.

Lend üle USA oli pigem paraadlend, lend üle Atlandi ka erilisi raskusi ei valmistanud. Küll tabas lennukit Saudi Araabia kõrbealade kohal enneolametult tugev turbulents, sellest hoolimata õnnestus ümbermaailmalend edukalt lõpetada.

Ümbermaailmalend numbrites:

Lennu algus:
Indias:
Üle Vaikse ookeani:
"Puhkus" Hawaiil:
Kuldvärava sild:
Üle USA:
Atlandi kohal:
Püramiidide maal: