• Sobilik nii esindussõidukiks kui 3-lapsega pere- või reisiautoks
  • Baasvarustuses hulganisti turva-ja mugavusvarustust ning hobujõude
  • Odavaim Volvo V90 T5 2.0L 254 hj Momentum AT8, hind alates 49 400 €

Esmamulje – välisilmes jätkub eelkäija V70-st äratuntav volvolik, mõnevõrra kandiline joon. Endiselt on lipukirjas turvalisus. Kuid märgata on mõningat muutust kontseptsioonis. Kui seni oli V70 pigem pereauto, siis nüüd on sihik seatud mõne karaadi võrra kõrgemaks.

Tähelepanelik lugeja kahtlustas siin kindlasti kirjaviga. Kuid ei, nii see ei ole – luksuslikku sisu rõhutab päris pähklipuidune armatuurikate ja käivituslüliti disain imiteerib vääriskivi. Siiski, tegu on skandinaavia disainiga, mistõttu meie piirkonna inimeste maitsemeelt võiks see paitada küll.

Kuna Volvo reklaamib 90-seeria sõsarmudeleid kui poolautomaatselt isesõitvaid (semi autonomous), siis olid proovisõidul fookuses just erinevad juhiabisüsteemid.

AJALUGU V90 tuleb kirjutama oma peatükki Volvo 63 aasta pikkusesse universaalklassi ajalukku. 1953. aastal alustas uhkelt “kõikide universaalide esiema”, Duett, mudelinumbriga PV 445. Tolle aja kohta oli tegu ennenägematu “peaaegu kõik ühes” autoga, mis võimaldas tööajal teha tööd ja nädalavahetusel perega väljasõite korraldada.

Esimesest Duetist alates kuni tänaseni on Volvo müünud üle 6 miljoni universaalkerega sõiduauto. V70, tänase moodsa V90 vahetu eesmineja, veeres liinilt 2007. aastal ning seda toodeti suuremate muutusteta kuni käesoleva aasta alguseni.
Loe edasi siit