Uus Kodiaq paistab silma lakoonilise ja pigem konservatiivse disainiga, suurepäraste maastikusõiduomadustega ning tipptasemel infolustiväljaga. Jõuallikate valikus saab olema kolm TSI bensiinimootorit ja kaks TDI diislit. Lisavarustuse nimekirjast leiab aeglustiga nelikveo ning dünaamilise külgkalde kontrollsüsteemi.

Škoda lubab, et Kodiaq on mitmes aspektis “kõige-kõigem”. Insenerid on panustanud auto ruumikusse: kuni seitsmekohalises autos peab ruumi olema igale sõitjale, keskendutud on jala – ja küljeruumi timmimisele.

Viiekohalises Kodiaqis saab olema ennenägematult pagasiruumi ning liigutatavad ja mitmeti lapitavad tagaistmed on juba baasvarustuses. 4,7 meetri pikkuse auto pakiruumi maht on suure keskklassi maasturite seas suurim: seda on võimalik laiendada kuni 2065 liitrini.

Selleks, et ilusat autot parklas või vastu kõnnitee äärekivi mitte mõlki peksta, saavad Kodiaqi uksed pehmest plastikust spetsiaalsed kaitseääristused. Lastega peresid turvab elektrooniline lapselukk ning pikkade vahemaade läbimisel saab lisavarustuse nimekirjast valida erikujulised ergonoomilised peatoed.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena